21.12.2008 20:08

Zimní tah tam a z5

V pátek (12.prosince) večer jsme já (řidič), Jindra Gajdoš a Franta Lucký jeli autem do Prahy, kde nás nabere autobus směr Straubing. Po cestě jsme ještě přibrali přítele Martina Šlancara. Cesta uběhla, alespoň z mého pohledu rychle a téměř v pohodě. Jen v Praze vyvstal malý 30minut trvající problém. Z dálnice jsme měli sjet na Černý most. No, minimálně 3 ukazatele na Černý most a  ani jeden z nich nás nedovedl k cíli.  Nakonec  jsme  se přece jen  na  zastávku dostali a něco málo po půlnoci jsme, po přeložení přepravek a dalších věcí do autobusu, vyrazili směr STRAUBING.

Do cíle jsme vjeli chvíli po 5hodině ranní. Otevření výstavy až za 2hodiny. Většina lidí tento čas bez kodrcání využila k dohnání spánkového deficitu. Já potřeboval protáhnout nohy, autobusy nejsou nic pro lidi attakující 2metry.

Konečně byla výstava otevřena! Ani nedovedu vyjádřit jaká tlačenice vznikla. Všichni se snažili dostat dovnitř jako první, občas to bylo velmi nepříjemné až nebezpečné. Nakonec jsme to však všichni zvládli ve zdraví a rozprchli se po halách každý k tomu co chtěl či potřeboval pořídit. Na 77 vystavených černopesíkatých jsem prošel tam a zpět. Nadšen jsem příliš nebyl. Valná většina měla podprůměrné hlavy, protáhlé tělo s hmotností jistě nad 3kg a uši delší 10cm. Nakonec jsem našel pár samců velmi pěkných v hlavě. Neříkám špičkových, ale lepší průměr v hlavě ano. To však již byly fronty skoro až ke vchodu. Nakonec s menší pomocí štěstí jsme si všichni koupili co jsme chtěli. Franta Lucký krásného samce Nč (hlavně silné hrudní končetiny, hlava a pevné dobře osrstěné uši) já samce Ččp, který upoutá výraznou hlavou a Jindra Gajdoš dva samce Čm pěkně vyrovnané v barvě. Martin Šlancar si koupil solidní Německé velké stříbřité samce (modrého a žlutého, je totiž asi jediný kdo chová Nvs ve VŠECH pěti v české republice uznaných barevných rázech -na havanovité má uznáno regenerační křížení- a tak využil této příležitosti k dovozu nepříbuzné krve).

Na výstavě jsem potkal několik známých z ČR: Petr Borýsek (chovatel Ččp, se kterým jsme zde byl domluven), Mgr. Radek Petráš (současný TOP v ččp v ČR), Dana Caithamlová, Milan Caithaml,... Poté jsem s pomocí Herberta Zense zkontaktoval Thomase Schertla, se kterým jsem se zde měl setkat a na parkovišti si od něj pořídil 1,1  a Petr Borýsek 1,0. Tím jsem skončil s nákupy na 28. Bayernschau. Po 12té hodině jsme se naskládali do autobusu a vyrazili na cestu zpět.

—————

Zpět


Anketa

Chtěli byste se stát členy některé ZO ČSCH?

Ano (182)
9%

Ne (655)
31%

Nevím (1 294)
61%

Celkový počet hlasů: 2131